معرفی و بررسی ارز دیجیتال بیت کوین

 

بیت کوین یک نوع ارز دیجیتال است در واقع معروف ترین و محبوب ترین ارز دیجیتال است که اولین بار توسط فردی یا گروهی ناشناس با نام ساتوشی ناکاموتو در سال 2009 طراحی و ساخته شده است. بیت کوین بر پایه فناوری بلاک چین است و به صورت غیر متمرکز می باشد.

جالب است که بدانید که ساتوشی ناکاموتو فقط بیست و یک میلیون واحد از بیت کوین را ساخته است. دلیل این که بیت کوین محدود است این است که ساتوشی قصد داشته است که بیت کوین در طول زمان ارزشش به عنوان یک دارای که بسیار کمیاب و نایاب است افزایش پیدا کند.

بیت کوین یک فناوری است که به صورت متن باز (open source) ارائه شده است؛ یعنی هیچ فرد یا گروهی مالک بیت کوین نیست و نمی توانند آن را کنترل کنند. به این صورت که کد منبع بیت کوین در اختیار تمام مردم قرار گرفته است و هر کسی یا گروهی می تواند آن کد را بررسی کند و حتی ویرایش در آن ایجاد نماید و در بهبود و توسعه آن شرکت کند.

بیت کوین از طریق استخراج یا ماینینگ بدست می آید که در ادامه بیشتر با ماینینگ آشنا می شویم که یکی از راه های کسب درآمد از طریق رمزارز ها است.

 

۵
از ۵
۳ مشارکت کننده
Share

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید