رمز ارز ها

  

اگر خواسته باشیم به تعریف ماینینگ بپردازیم می توانیم بگوییم حل مسائل پیچیده توسط سخت افزار های کامپیوتری است. نکته ای که باید در نظر داشته باشید ماینینگ هر چه بیشتر میگذرد سخت تر می شود زیرا هر روز معادلات ریاضی پیچیده تر می شوند و برای محاسبات ریاضی نیاز به سخت افزار های به روز و جدید تر است. یکی از راه های کسب درآمد از طریق رمزارز ها، ماینینگ است. ناگفته نماند راه های دیگر نیز وجود دارد که در قسمت آموزش ارز دیجیتال به آن پرداخته می شود.

 

راه های کسب درآمد از ارز دیجیتال

راه های مختلفی برای کسب درآمد از طریق ارز دیجیتال وجود دارد که یکی از راه های آن ماینینگ بود که قبلا توضیح داده شد. در ادامه آموزش ارز دیجیتال به معرفی چند روش دیگر کسب درآمد از ارز دیجیتال می پردازیم.

  • نگهداری بلند مدت ارز دیجیتال

در این قسمت از آموزش ارز دیجیتال به معرفی یکی از روش های کسب درآمد از ارز دیجیتال پرداخته شده است. این روش نگهداری بلند مدت ارز دیجیتال است که به آن هولد کردن نیز می گویند.

شما می توانید با پولی که دارید ارز های دیجیتال مختلف مثل بیت کوین ، اتریوم و …را خریداری نمایید و در کیف پول شخصی خود نگهداری نمایید و بعد از چند سال در قیمت بالاتری بفروشید که از این طریق به سود می رسید.

اگر شما بتوانید ارز های دیجیتال را در قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید می توانید از این طریق سود قابل توجهی به دست آورید. نکته ای که باید در این روش در نظر داشته باشید این است که این روش بلند مدت است و باید صبر داشته باشید تا به سود بسیار خوب برسید.

  • معامله گری ارز های دیجیتال

یکی دیگر از روش های کسب درآمد از رمزارز ها، معامله گری است یا به عبارتی به آن ترید می گویند. یعنی شما در ارز های دیجیتال معاملات پی دی پی انجام می دهید و سود ها کوچک می گیرید تا سرمایه شما کم کم بیشتر شود. شما برای این که از این طریق به درآمد برسید باید آموزش ارز دیجیتال را بصورت حرفه ای دنبال کرده باشید و بسیار تمرین کنید تا به سود مستمر برسید.

  • کسب درآمد از طریق ایردراپ ها

یکی دیگر از روش های کسب در آمد از رمز ارزها که در این قسمت آموزش ارز دیجیتال به آن پرداخته می شود ایردراپ ها هستند. شرکت های ارز دیجیتال قبل از ورود به بازار و ارائه رمز ارز خود نسبت به جذب سرمایه برای پروژه خود اقدام می کنند. آن شرکت ها اقدام به پیش فروش یا عرضه اولیه آن رمز ارز می کنند. شما اگر بتوانید ایردراپ های بسیار خوب را شناسایی کنید و در آن ها سرمایه گذاری کنید؛ می توانید سود خوبی به دست آورید.

 

۵
از ۵
۳ مشارکت کننده
Share

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید