خرید و فروش رمز ارز ها

 

امروزه خرید و فروش ارز های دیجیتال بسیار کار آسان و راحتی است. در ادامه آموزش ارز دیجیتال به صورت کامل به چگونگی خرید و فروش ارز های دیجیتال می پردازیم.

شما برای این که ارز دیجیتال مورد نظر خود را بخرید ابتدا باید در یک صرافی ایرانی ثبت نام کنید و بعد نسبت به احراز هویت در آن صرافی اقدام کنید. بعد از ثبت نام و احراز هویت می توانید حساب خود را در صرافی به ریال شارژ نمایید و رمز ارز مورد نظر خود را خریداری نمایید.

اگر سوال برایتان پیش آمده است که کدام صرافی بهتر است و قابل اطمینان است می توان گفت که هیچ کدام از صرافی ها در ایران مجوز قانونی خرید و فروش ارز دیجیتال دریافت نکرده اند. شما می توانید قبل از کار با یک صرافی نکات زیر را رعایت نمایید که بتوانید به آن صرافی اعتماد کنید.

  • سعی کنید قبل از کار با صرافی به صورت کامل در مورد آن صرافی تحقیق نمایید.
  • امنیت آن صرافی را بررسی نمایید.
  • قبل از خرید و فروش به پشتیبانی پیام بدهید و بررسی کنید نحوه پشتیبان آن صرافی چگونه است.
  • در مورد چگونگی واریز و برداشت در آن صرافی تحقیق کنید.
  • قوانین و سوالات متداول ان صرافی را حتما مطالعه کنید.
  • در مورد حداقل خرید و فروش رمزارز در آن صرافی تحقیق کنید.

اگر شما قصد دارید ارز دیجیتال را طولانی مدت نگهداری کنید و میخواهید آن رمزارز را هولد نمایید؛ بهتر است بعد از خرید آن را به کیف پول شخصی خود انتقال دهید و نسبت به نگهداری آن ارز دیجیتال اقدام نمایید. اگر می خواهید به ترید بپردازید نیاز است که در یک صرافی خارجی نیز ثبت نام کنید و در آن صرافی به معامله گری ارز دیجیتال بپردازید. در ادامه آموزش رمز ارز به بررسی صرافی های خارجی می پردازیم.

۵
از ۵
۳ مشارکت کننده
Share

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید