تحلیل تکنیکال

 

آموزش تحلیل تکنیکال چه کمکی به سرمایه گذار می‌کند؟

از طریق تحلیل تکنیکال سرمایه‌گذاران می‌توانند با نگاهی منطقی‌ و مطمئن معاملات خود را انجام دهند. این امر طبعا سودآوری و آسودگی خاطر بیشتری به ارمغان می‌آورد. بنابراین این موضوع در سرفصل‌های آموزش بورس بازارهای مالی همواره از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

 

تعریف دقیق‌تر تحلیل تکنیکال چیست؟

تحلیل تکنیکال یکی از متداول‌ترین روش‌های تحلیلی در بازارهای مالی است. این شیوه از تحلیل، تمرکز بر داده‌ها و نمودار بازارها دارد و با استفاده از آن‌ها الگوها و روند‌ها را شناسایی کرده تا به پیش‌بینی قابل اطمینانی از آینده بازار دست پیدا کند.

 

دانش تحلیل تکنیکال بر عملکرد معاملاتی چه تاثیری دارد؟

معامله‌گری بدون دانش و استفاده از روش های تحلیل بازارهای مالی، مانند پرتاب یک تاس است. در این حالت، احتمال آمدن عدد ۶ چندان زیاد نیست. این امر ریسک قابل توجهی بر دوش سرمایه‌گذار قرار می‌دهد. تحلیل تکنیکال کلیدی است که به کمک آن می‌توانید تغییرات قیمت یک دارایی را بررسی کرده و زمان مناسب برای خرید و فروش آن را شناسایی کنید.

 

پدر علم تحلیل تکنیکال کیست؟

خاستگاه تحلیل تکنیکال صدها سال پیش است. براساس برخی منابع تاریخی به نظر می‌رسد دانش ‌تحلیل تکنیکال برای اولین بار در ژاپن در قرن ۱۸ ظاهر شد. بعدها در قرن ۱۹ ‌تحلیل تکنیکال در آمریکا شهرت یافت. در واقع «چارلز هنری داو» شخصی بود که در این زمینه شروع به فعالیت کرد. امروزه او را به عنوان پدر علم تحلیل تکنیکال نوین می‌شناسند.

 

گروه تحلیلی آموزشی گلدن تریدرز

۵
از ۵
۳ مشارکت کننده
Share

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید